SALON24- revoluce v beauty službách

0

Základní myšlenkou aplikace SALON24 je usnadnění a urychlení komunikace mezi salonem a jeho zákazníkem. „V oblasti krásy je důležité udržovat s klientem úzkou vazbu. Od začátku proto bylo naší snahou zprostředkovat klientovi bližší kontakt se svým oblíbeným profesionálem. Majitel salonu má kompletní přehled o klientově návštěvnosti nebo preferencích.”

SALON24 maximalizuje potenciál salonu či podnikání v oblasti krásy, zdraví a životního stylu. Dokonce Vás bude moci informovat o různých akcích a speciálních slevách, například na vaše narozeniny, nebo vám nabídnout další termín. Na oplátku mu můžete zase Vy udělat reklamu svým hodnocením. Z výhod bohatě čerpají obě strany. SALON24 nabízí jednoduché vyhledávání nejen podle lokality a typu služby (líčení, manikúra, pedikúra, kosmetika, vlasový styling, masáž), ale i na základě časové dostupnosti profesionála. Pokud jste zvyklí objednávat se výhradně u jedné kadeřnice, v našem systému si to jednoduše navolíte. V případě, že naopak potřebujete službu rychle, SALON24 vám nabídne nejbližší možný termín.

Současná doba vyžaduje od každého z nás efektivní nakládání s časem. Snažíme se ho šetřit nákupem nejrůznějšího zboží a služeb online. Proč se tedy stejným způsobem neobjednat například i ke své oblíbené kadeřnici?” říká zakladatelka platformy SALON24 Lenka Šťastná. Opustila zaměstnání, založila firmu, vybudovala funkční online platformu pro beauty profesionály, získala klienty a svým pozitivním duchem ovlivňuje stále více lidí. To vše dokázala bývalá auditorka a konzultantka Lenka Šťastná během pouhých několika měsíců. Měli jsme tu možnosti pohovořit si s Lenkou o celé myšlence a vývoji aplikace.

Salon24_Foto_Blue

Paní Šťastná, předem Vám gratuluji k takovému nápadu. Na začátek se zeptám, kdy a jak Vás vlastně napadla myšlenka na tuto aplikaci? Jaká byla Vaše dřívější profese?

Nápad se zrodil v době, kdy jsem pracovala v auditu. Většinu času jsem trávila buď v openspace kancelářích anebo naopak v uzavřených zasedačkách. Chyběla mi možnost se snadno a diskrétně objednat na oblíbený beauty treatment:-) Každá žena využívá tyto služby minimálně jednou měsíčně a v době, kdy si můžeme objednat taxi, stůl v restauraci anebo jídlo domů na pár kliků, mi přišlo hodně frustrující, že beauty obor nic takového prakticky neumožňuje.

Kolik času zabrala její realizace, podílel se na ní ještě někdo? A kdy jste vlastně tento boom odstartovali?

Potřebný software jsme se spolupracovníky vyvíjeli téměř rok. V polovině loňského roku jsme na trh uvedli beta verzi, kterou jsme testovali na prvních reálných uživatelích. Díky nim jsme měli okamžitou zpětnou vazbu a mohli další vývoj uzpůsobovat jejím konkrétním potřebám.

Do systému Salon24 se může zaregistrovat každý, kdo poskytuje služby v beauty sféře, musí mít každý IČO?

Ano, všichni, kdo poskytují služby v beauty a wellness mohou využívat naši aplikaci. To, zda mají živnostenské oprávnění k provozu činnosti nekontrolujeme, předpokládáme, že podnikají v rámci platných právních norem. Fungujeme jako platforma, která umožňuje propojení obou stran – tedy těch, kteří hledají službu. Rozhodování jim umožňí i hodnocení salonů od ostatních uživatelů, kteří službu již využili. Poskytovatelům služeb naše aplikace umožůje tyto klienty oslovit a řídí za ně komunikaci s tím spojenou.

Jaké jsou podmínky pro registraci?

Stačí vyplnit požadované informace na stránce www.salon24.cz. Je to velice jednoduché a prakticky během několika minut může začít salon/profesionál na Salon24.cz fungovat:-) Ve svém profilu uvede informace o poskytovaných službách a také referenční fotografie.

Kolik je již nyní zaregistrovaných uživatelů?

V současně době máme za sebou úspěšnou beta verzi, kdy byla služba testována salony a jejich uživateli. Těší nás pozitivní ohlasy prvních klientů a už zaznamenáváme pravidelné registrace nových uživatelů.V roce 2017 očekáváme exponenciální růst.

Jste s aplikací nyní plně spokojeni, či stále vymýšlíte něco nového a zdokonalujete ji?

Jsme spokojeni se stávající verzi aplikace kterou tým našich IT developerů vyvinul. Nicméně neustále přidáváme nové funkce a zlepšujeme uživatelnost tak, aby naplňovala potřeby našich klientů v moderním digitálním světě. V tuhle chvíli například pracujeme na integraci prvku pro elektronickou evidence tržeb, která se beauty oboru bude týkat od příštího roku.

Moc děkuji za rozhovor,

Tereza Fraňková

Leave A Reply