NARS Cosmetics založil v roce 1994 François Nars, úspěšný fotograf a legenda kosmetického průmyslu. V té době se François rozhodl proniknout do světa kosmetiky. Jako první uvedl kolekci dvanácti rtěnek. „Byl jsem frustrovaný, že nemůžu sehnat ty nejlepší produkty nebo ty nejlepší barvy a napadlo mě, že by byla zábava vytvořit vlastní řadu make-upu.“ – Nars.
Kosmetika NARS způsobila naprostou revoluci ve světě krásy a její inovativní kosmetické produkty s oblibou používají profesionální vizážisté po celém světě. Je také velmi oblíbená mezi celebritami jako jsou Blake Lively, Alexa Chung a mnoho dalších. NARS nabízí jedinečnou dekorativní kosmetiku a kvalitní kosmetické přípravky pro dokonalou péči o pleť.
Francois získává inspiraci ve svém okolí, proto produkty a jejich odstíny pojmenovává po místech, která rád navštěvuje nebo vtipnými a fantazii podněcujícími názvy (například Dolce Vita, Orgasm nebo Deep Throat).
Všechny produkty navrhuje Francois Nars osobně a k dostání je spousta produktů na rty, oči, nehty, tvářenky, make-upy, bronzery, štětce a spousty dalších doplňků. Do dnes se nabídka značky rozrostla na řadu s více než 400 produkty, žádaných především pro svou bohatou barvu s vysokým obsahem pigmentů. Produkty této kosmetiky se dají aplikovat všemi způsoby. Exkluzivní jsou ale tím, že byly vyvinuty pro nanášení prsty. Například oční stíny se snadněji roztírají a po smíchání s malým množstvím vody a vklepáním na oční víčko naberou barvy naprosto jiný efekt a lesk.
Během své legendární práce vytvořil looky např. pro Harper’s Bazaar, ELLE a Vogue. Spolupracuje s mnoha světovými návrháři včetně Karla Lagerfelda, Marca Jacobse, Annou Sui a tak dále. Francois líčí tradičně všechny přehlídky již zmiňovaného Marca Jacobse. Podílel se na reklamních kampaních pro klienty jako Versace, Calvin Klein, Ralph Lauren a Barneys New York. Patří k největším image- makerům na světě. Utvářel vzhled modních ikon jako je Madonna nebo Kate Moss. Francois nafotil první reklamní kampaň NARS, ve které pózovala britská topmodelka Naomi Campbell a dodnes fotografuje všechny kampaně své značky.
Editoři a čtenáři těch nejlepších publikací tuto značku zbožňují. Produkty NARS vyhrály mnoho ocenění, představíme Vám alespoň dva nejoblíbenější týmem Make-up Institute Prague:
V roce 1999 NARS uvedl na trh produkt Orgasm. Tato třpytivá, broskově růžová tvářenka se okamžitě stala nejoblíbenější a nejprodávanější tvářenkou na světě, což platí dodnes. Například v USA se prodá jedna průměrně za 30 sekund. S tímto produktem se velmi snadno pracuje a sluší opravdu všem. “U světlých typů funguje jako tvářenka, u snědších navíc i jako rozjasňovač. Ať se nanese na jakékoli místo na obličeji, vypadá zkrátka nádherně.”- tvrdí Tereza Matějičná- Nars Regional Commercial Make- up artist.
V roce 1996 kdy byl Francois schopen pro fotografování Harper’s Bazaar nalíčit modelku pouze jedním produktem, vytvořil The Multiple- originální víceúčelovou “all-in-one” tyčinku na oči, rty, tváře a tělo. Dodává pleti zářivý lesk a používá se také jako podklad pro tvářenku. Je k dostání v 19 barevných variantách.
Produkty od této značky si jednoduše zamiluje každý.
„NARS je pro mě značka, od které bych toho chtěla zkusit hodně. Ideálně úplně všechno, abych si našla své favority a zjistila jsem, co mi sedí a co ne. Nemůžu říct, že bych to tak měla s každou značkou, to rozhodně ne, ale na Narsu je cosi přitažlivého a nakažlivého“- Hodnocení kosmetiky od známé české blogerky.
Širokou nabídku hvězdných produktů, kterými se kosmetika NARS proslavila, nabízí síť parfumerií Sephora:
http://www.sephora.cz/Nars/BNARS