“Proč tak vážně? Je to jen líčení”- Nars

0

NARS Cosmetics založil v roce 1994 François Nars, úspěšný fotograf a legenda kosmetického průmyslu. V té době se François rozhodl proniknout do světa kosmetiky. Jako první uvedl kolekci dvanácti rtěnek. „Byl jsem frustrovaný, že nemůžu sehnat ty nejlepší produkty nebo ty nejlepší barvy a napadlo mě, že by byla zábava vytvořit vlastní řadu make-upu.“ – Nars.

maxresdefault

Kosmetika NARS způsobila naprostou revoluci ve světě krásy a její inovativní kosmetické produkty s oblibou používají profesionální vizážisté po celém světě. Je také velmi oblíbená mezi celebritami jako jsou Blake Lively, Alexa Chung a mnoho dalších. NARS nabízí jedinečnou dekorativní kosmetiku a kvalitní kosmetické přípravky pro dokonalou péči o pleť.

Francois získává inspiraci ve svém okolí, proto produkty a jejich odstíny pojmenovává po místech, která rád navštěvuje nebo vtipnými a fantazii podněcujícími názvy (například Dolce Vita, Orgasm nebo Deep Throat).

14295605_1064331626995320_732379069_n

Všechny produkty navrhuje Francois Nars osobně a k dostání je spousta produktů na rty, oči, nehty, tvářenky, make-upy, bronzery, štětce a spousty dalších doplňků. Do dnes se nabídka značky rozrostla na řadu s více než 400 produkty, žádaných především pro svou bohatou barvu s vysokým obsahem pigmentů. Produkty této kosmetiky se dají aplikovat všemi způsoby. Exkluzivní jsou ale tím, že byly vyvinuty pro nanášení prsty. Například oční stíny se snadněji roztírají a po smíchání s malým množstvím vody a vklepáním na oční víčko naberou barvy naprosto jiný efekt a lesk.

Během své legendární práce vytvořil looky např. pro Harper’s Bazaar, ELLE a Vogue. Spolupracuje s mnoha světovými návrháři včetně Karla Lagerfelda, Marca Jacobse, Annou Sui a tak dále. Francois líčí tradičně všechny přehlídky již zmiňovaného Marca Jacobse. Podílel se na reklamních kampaních pro klienty jako Versace, Calvin Klein, Ralph Lauren a Barneys New York. Patří k největším image- makerům na světě. Utvářel vzhled modních ikon jako je Madonna nebo Kate Moss. Francois nafotil první reklamní kampaň NARS, ve které pózovala britská topmodelka Naomi Campbell a dodnes fotografuje všechny kampaně své značky.

aya2

Editoři a čtenáři těch nejlepších publikací tuto značku zbožňují. Produkty NARS vyhrály mnoho ocenění, představíme Vám alespoň dva nejoblíbenější týmem Make-up Institute Prague:

V roce 1999 NARS uvedl na trh produkt Orgasm. Tato třpytivá, broskově růžová tvářenka se okamžitě stala nejoblíbenější a nejprodávanější tvářenkou na světě, což platí dodnes. Například v USA se prodá jedna průměrně za 30 sekund. S tímto produktem se velmi snadno pracuje a sluší opravdu všem. “U světlých typů funguje jako tvářenka, u snědších navíc i jako rozjasňovač. Ať se nanese na jakékoli místo na obličeji, vypadá zkrátka nádherně.”- tvrdí Tereza Matějičná- Nars Regional Commercial Make- up artist.

Nars-Orgasm

V roce 1996 kdy byl Francois schopen pro fotografování Harper’s Bazaar nalíčit modelku pouze jedním produktem, vytvořil The Multiple- originální víceúčelovou “all-in-one” tyčinku na oči, rty, tváře a tělo. Dodává pleti zářivý lesk a používá se také jako podklad pro tvářenku. Je k dostání v 19 barevných variantách.

0607845015789

Produkty od této značky si jednoduše zamiluje každý.

NARS je pro mě značka, od které bych toho chtěla zkusit hodně. Ideálně úplně všechno, abych si našla své favority a zjistila jsem, co mi sedí a co ne. Nemůžu říct, že bych to tak měla s každou značkou, to rozhodně ne, ale na Narsu je cosi přitažlivého a nakažlivého“- Hodnocení kosmetiky od známé české blogerky.

Širokou nabídku hvězdných produktů, kterými se kosmetika NARS proslavila, nabízí síť parfumerií Sephora:

http://www.sephora.cz/Nars/BNARS

Leave A Reply